dinsdag 19 mei 2015

Zoekvijfdaagse


Als Nijmeegse ben ik natuurlijk zeer gecharmeerd van vierdaagses (hoewel ik er nog nooit een gelopen heb), maar een vijfdaagse lijkt me helemaal het einde!

Vijf dagen oefenen om het web te doorgronden, die kans wilde ik me niet laten ontnemen. En zeker niet als de cursus geleid wordt door de zoekexperts van Nederland.

Ik breng namelijks dagelijks vele uren door op het web, maar of ik altijd het juiste op het juiste moment doe? Geen idee. Dat wil ik leren: weten of ik eigenlijk wel de professional ben die ik me inbeeld te zijn....

En de eerste dag bleek natuurlijk al gauw dat ik nog HEEL VEEL kan leren, zeg maar een echte webAMATEUR ben.

Monique

4 opmerkingen:

  1. Dat zal niet lang meer duren webAMATEUR zijn! Straks zijn we allemaal experts :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snelle jelle, de allereerste met een blogstukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi berichtje. Hopelijk leren we er allemaal veel van inderdaad!

    Zouden we achteraf ook een medaille krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen