dinsdag 19 mei 2015

Weblog Vogin...Van IT naar ii.

Ik help al bijna 30jaar mensen, in mijn geval medewerkers met al hun specifieke technische en it-gerelateerde problemen, storingen en wensen. Sinds dit jaar ben ik ivm een reorganisatie werkzaam als informatie-intermediair bij het Library Learning Centre in de Bibliotheek van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Ik hoop hier heel veel te leren zodat ik in de toekomst studenten en misschien onderzoekers kan helpen met hun zoektocht naar de juiste informatie...
Ben vooral heel nieuwsgierig naar deze cursus, maar heb zeker hoge verwachtingen...ook omdat de hele bibliotheekterminologie voor mij
redelijk nieuw is.

Ik weet zeker dat met deze cursus mijn kennis op dit vlak uit zal breiden en hoop het goed te kunnen gebruiken in mijn nieuwe functie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten