dinsdag 20 november 2012

Eerste cursusdag VOGIN

Tjonge, het was me het begin wel. Ik heb veel gereisd, maar een reisje van de Bilt naar Wageningen valt me zwaarder dan de reis van Armenie naar Georgie. Een half uur in de file staan, met auto's die pushen , haasten en dan kom ik ook nog te laat.
Morgen beter!
Van de cursus verwacht ik vooral de nieuwste ontwikkelingen te horen en opfrissen van al aanwezige kennis.

Hoewel ik zelf wel actief ben op internet (bijv op Flickr) ben ik voorzichtig met het schrijven van stukken in een blog, want wat er staat op internet, zie dat er maar weer eens af te krijgen !!!

2 opmerkingen:

  1. Juist, dat laatste wat je schreef over informatie eraf te krijgen onderschrijf ik zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn reis vanaf Goes duurde 3 uur..... Helaas een stukje van de inleiding gemist, dat is wel jammer. Ik ben ook actief op Flickr en een aantal fora, en ook voorzichtig met wat ik hier schrijf.

    BeantwoordenVerwijderen