donderdag 22 november 2012

de VOGIN sneltrein

'Gisteren nog snel het self-educating program va WUR Library  selfeducating program information literacy WUR Library doorgenomen. Gelukkig, want anders had ik misschien deze cursus op een gegeven moment denk ik niet meer kunen volgen. Nu ging dat net.
Vanochtend vroeg met een geleende auto hiernaar toegekomen. De aanblik van het zo vertrouwde Wageningen en het perspectief van een nieuwe loopbaan maakte wel even wat bij mij los.'

Dit schreef ik op de eerste dag. Ik dacht dat het was gepubliceerd .....

Gisteren ging de trein te snel en daarom ben ik vandaag uitgestapt..
Ik heb gevraagd om de online cursus in mijn eigen tempo te mogen doen. Dat ga ik de komende dagen uitproberen. In mei zou ik deze cursus in de volgende groep willen afronden.
Ik ben heel blij dat de cursusleiding welwillend is om mij deze kans te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten