dinsdag 14 mei 2013

Waarom VOGIN?

Ik ben Marjolein, en werk sinds 2,5 jaar bij de Hotelschool den Haag in Amsterdam (heel logisch, ik weet het.)

 Zo'n 7 jaar geleden ben ik begonnen aan de IDM opleiding in Den Haag, en die heb ik uiteindelijk ook afgerond.

Nu is het informatielandschap in de afgelopen 7 jaar uiteraard gewijzigd, en zou ik graag weer op de hoogte willen zijn van de laatste ontwikkelingen. Een tijd geleden heeft mijn collega de VOGIN cursus gevolgd en kwam daar erg enthousiast van terug. Sindsdien stond hij ook op mijn verlanglijstje om hier een keer mijn kennis up-to-date te kunnen brengen. Daarom ben ik dus hier.

Ik hoop de komende dagen veel te leren wat ik weer door kan geven aan de studenten (en tegenwoordig ook steeds meer docenten) die mijn hulp inroepen, en bij de instructies die ik ook steeds meer ga geven. De eerste dag is al erg nuttig geweest om oude kennis weer boven te halen en nieuwe tips te krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten