donderdag 4 juni 2009

Great expectations...

De eerste dag... en meteen te laat (morgen weer trouwens...)!

Mijn verwachtingen voor de cursus: ik hoop wat breder ervaring op te doen met 'zoeken' - in de dagelijkse praktijk gebruiken we meestal maar een beperkt aantal databases/zoekmachines (PubMed, EMBASE, Google Scholar). OVID bv. heb ik tot nu toe altijd kunnen vermijden, maar nu niet meer begrijp ik al!

Ik ben zelf net klaar met het opzetten/begeleiden van een (beperkt) Web2.0-programma (I&M2.0) en vind het ook leuk om weer eens aan de 'andere kant' te zitten en zelf opdrachten te maken.

Geheel terzijde vind ik het ook erg leuk om na jáááren weer eens terug te zijn in Wageningen - er is toch wel erg veel veranderd sinds hier in 1997 afstudeerde - deze moderne 'campus' bijvoorbeeld. Cultuurshock!

Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten