dinsdag 17 mei 2011

VOGIN 2.0 ervaringen mei 2011

Heenreis
Vanochtend een uur reistijd extra ingecalculeerd om van Zoetermeer naar Wageningen te komen. Van dit extra uur drie kwartier nodig gehad.

Terugblik
Mijn verwachtingen waren een opfrissing van de kennis die ik heb opgedaan op deze zelfde cursus van acht jaar geleden. Deels nog dezelfde docenten. Van de eerdere cursus herinner ik me nog dat dit ook begon met een stortvloed van informatie. Interessant met enkele nuttige items, die ik wil vasthouden voor het dagelijkse werk. De pauze daarna was welkom, want het begon mij enigszins te duizelen.

Lunch
De lunch was prima. Gelukkig was er nog korte tijd om wat frisse buitenlucht op te snuiven.
De afwisseling van informatie opnemen en zelf opdrachten doen bevalt goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten