dinsdag 17 mei 2011

Geen tijd

Het volgen van nieuwe ontwikkelingen is een goede zaak, daar zijn we het allemaal wel over eens. Maar om op je gemak eens achter web 2.0 te gaan zitten en om te kijken waar alle commotie nu over gaat, daar hebben de meeste mensen geen tijd voor. Van het moment dat je achter web 2.0 gaat zitten, kun je ongeveer 3 minuten klokken totdat de eerste bibliotheekbezoeker komt met een hele ingewikkelde zoekvraag.

Voor mij is de cursus vooral het moment waarop ik zonder afleidingen van buitenaf me kan verdiepen in de lesstof en er actief mee aan de slag kan. Het is al een tijd geleden dat ik mijn laatste cursus heb gehad en een beetje bijscholing kan geen kwaad natuurlijk.
AvL


1 opmerking:

  1. Ja, dat is waar! Op een gewone doordeweekse werkdag kom je er vaak niet aan toe om naar dit soort nuttige dingen te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen